Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tycker det är så trist att det inte går så lätt att blogga vardagen.

Förut var det bar att slänga in lite bilder från mobilen och blogga där man stod eller satt.
Nu fungerarar inga sådan funktioner längre/ännu på blogg.se.
 
De säger att de skall åtgärda allt sådant när vi alla bloggare är överflyttde till nya plattformen....
Hoppas, för det här tycker jag är ren skit. Funderar allvarligt på att byta blogg, från blogg.se om det inte fungerar  igen inom kort.
 
Hur som helst. Sedan sist har jag?
I måndags var jag ledig.
Var nog bara hemma och skrotade runt lite.
Behövde sannolikt städa men jag har under lång tid varit kass på det nu.
 
På kvällen fixade JR och jag med ventilationen i grabbarnas rum och jag sprang en 5:a också.
 
På tisdagen var jag med en kollega och hennes dotter på shopping inne i stan. Det var meningen att vi skulle gå på Allsången på Skansen men av olikaanledningar blev det inte så. 
 
På onsdagen var det arbetsdag och jag hade också ett besök hos min nya allergiläkare.
Denna gång utredning av min förmodade nydebuterade astma.
Fick göra nya pricktester och andningsprov och fick sedan sitta i samtal med en otroligt engagerad läkare i drygt 1 tim.
 
Det resulterade i att ytterligare utredningar skall göras i oktober med någon form av provocerande av astmaanfall.
 
På onsdagskvällen var vi i Tyresö och lämnade in busbilen på någon form av repartion och sedan shoppde vi mat på Willys.
 
Idag torsdag är det kvällsjobb om gäller för mig och på morgonen har jag nästan sytt en klänning klart +sprungit 10 km på 1.05.
Ja, det var väl allt. Räknar timmarna till i morgon kl 15.00!
 

Kommentarer
Postat av: Marialivet

Å, byt till blogspot :))
HA EN SUPERNICE semester(snart) syster!!!

2012-07-05 @ 18:12:46
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Mor

Ja, man saknar verkligen dina bilder!!!

2012-07-05 @ 18:48:56
Postat av: Maria

Glöm inte och vila. Njut här och nu. Kram

2012-07-06 @ 00:33:58
URL: http://inhyachinthomaria.blogg.se
Postat av: mia

Tråkigt att inte bloggen fungerar ordentligt. Saknar dina spontana vardagsinlägg. Blir klänningen bra? Jag har inte ”hunnit” sytt något, har liksom inte blivit någon ensamtid. Jag har två av dina picknickglas. Ska försöka åka förbi med dom innan vi lämnar stan.
Kram

2012-07-06 @ 09:51:28
Postat av: Camilla

Kikade in på din nya blogg, men där kunde jag inte lämna kommentar?!
Kram och ha en skön semester!

2012-07-06 @ 17:51:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0