Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Blodomloppet 2012!

imag1182-1 (MMS)

Blodomloppet 2012! Här ligger jag, tant medelmåtta-motionär mitt ibland värsta löpareliten! Mina kollegor sprang alla milen under 50 minuter medans jag kämpade mig runt 5,08 km på 28,31 min. Sedan visade det sig inte vara målet där 5 km markeringen var utan man skulle springa ytterligare några hundra meter och då blev min tid 30.15. Hur som helst, roligt var det och jättetrevlig aktivitet med jobbarkompisarna! Efteråt fick vi fin piknik i gräset! De delade ut blåbärsmakande extra proteinberikad lättmjölk som blev en riktig favorit för mig! Ett extra gratttis till vår stjärna H. som kom totalt i loppet på delad 4:e plats på tiden 22 min på 5 km. På bilden saknas vårt stjärnskott ultralöparen M. som helt galet sprang 12.5 km till loppet för att sedan riva av en strålande tid på milen på loppet...och sedan skynda iväg till ett nattpass på firman. Vad ska man säga alla? Grattis, ni är superduktiga tjejer!


Kommentarer
Postat av: Marialivet

Duktiga ni!!

Har varit där en gång också och det var jättegod picnick korg man fick :)



Kram

2012-06-09 @ 09:45:55
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Maja

Grattis till dig!! Vilket lopp du gjorde!

2012-06-12 @ 12:13:06
URL: http://ettstegtill.outsideonline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0