Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sen kom det där tråkiga....



Vi kom hem på torsdagkvällen.

Trötta och hungriga slängde vi av oss kläder och allt bagage rakt ut på balkongen så att eventuella kryp skulle avlida.
Tur nog för oss var det minusgrader.

Sen åkte jag och handlade yoghurt och mjölk och lite sådant man behöver för frukost..... + pizzor då vi inte orkade laga något.
Sista pizzan, sen blir det bättre kosthållning.

Konstigt nog hade jag inte gått upp något i vikt i Thailand trots att jag ätit allt möjligt.
JR tappade 4 kg då han tröttnade på ris, han kan ju inte som glutenintolerant äta mycket annat där.
Nu har vi lärt oss att gluten heter Pang-sa-li....svenskt uttal.

På fredagsmorgonen efter att alla gått till jobb och skolor började jag det tråkiga jobbet med uppackningen.
Hällde ut allt på vardagsrumsgolvet och började rensa och tvätta.

När klockan var 13.00 hade jag kommit så här långt som bilden nedan visar och det var dax att gå till eftermiddagspass på firman.

Känner av viss ångest och stress av att inte ha allt under kontroll hemma.
Jag har ingen koll på almanackan och hur livet ser ut och då blir jag alltid stressad.
Så de närmaste dagarna får förutom jobb vigas åt att hitta tillbaka till vardagen

Nu är det lördag och ångesten har släppt lite. Det är jobbarhelg för mig.
Bara att ta det med ro och inte stressa tillbaka till livet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka häääääärliga bilder du bjudit på :)

förutom tvätten, då ..



Välkomna hem!

2012-03-10 @ 13:04:16
URL: http://www.marialivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0