Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Nu är jag som vanligt igen tror jag.


Bilderna ligger lite hur som helst i det här inlägget märker jag men jag kan inte fixa det då jag för första gången bloggar från nya leksaken Ipaden.

jag köpte den igår efter lite omoget övervägande.
Varit sugen på en länge nu...
Egentligen behöver man ju verkligen inte alls sådant här men man lever ju bara 2 gånger och lite kul ska man ju ha mellan städningarna.
Än så länge har jag inte lagt till appar på den då den funkar som en IPhone och det är därför man inte kan blogga bilder i den vanliga nätversionen av blogg.se.
Hittade dock appen så det skall nog snart gå.
Varför jag bloggar fönstren beror på att jag pysslat lite vår här hemma.
Bytte till vita gardiner och försökte piffa till det med lite vårblommor och så där.
Jag ligger efter med städning kan man ju lugnt säga men energin har återkommit.

Här är ett annat litet städhjälpmedel som prylfanatikern Borthy uppskattar.
Det är ett par ordentliga fast små högtalare som man kan koppla all sin favoritmusik till, t ex IPhone, vilken smartphone som helst, ett minneskonst, ett USB-minne....ja vad man vill lyssna på.
Mkt bra mannick! Undrar bara hur vi tänkte när vi köpte en röd?
Just nu står den i köket och spelar "Some die Young" för mig på hög volym och då städar jag mkt bättre och gråter en tår till :-)

Kommentarer
Postat av: Mor

Skulle vara kul att lära sej skillnaden mellan alla "roliga" nya apparater som finns. Jag fattar ingen- ting längre av allt ni köper.När Mor Wanja inte vill ha sin Kobra (telefon) längre så vill jag överta den. Den vet jag åtminstone hur den fungerar.

/Amen

2012-03-18 @ 22:15:04
Postat av: Maria

Vad fint det blev med det vita!! Och en sån där röd klick i det hela är ju bara så du :)



Kjam

2012-03-19 @ 13:18:05
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Mia

Så det blev en leksak till, lite pryltokig är du allt. Den röda manicken verkar vara en bra sak ;)

Kram

2012-03-19 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0