Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Massage och flätor.

Fin apa va? Det finns gott av dem här.



Nu ligger jag efter med bloggningen.
Det gick ju inte att blogga på Koh Lanta pga riktigt segt nät.



Samma dag som vi skulle resa till Koh Lanta så hade vi några lediga timmar på förmiddagen.
Vi gick bort till massagetälten och njöt av massage.



En timmes Thai- eller Aloe Vera-massage kostar 200 Baht vilket är ca 40 kronor.
Deras händer är så mjuka och sköna men i bland bryter de totalt sönder en!



Jag fick mer tradituionell Thai.massage medans JR och grabbarna fick mer efter-sol-svalkande Aloe Vera.



D fick flätor i hela håret under tiden.
Tjejen som flätade var helt grymt snabb i fingraran.



A och E kan nästan bli lite mobbade för denna skönhetsbehandling de njutit av :-)



Visst blev hennes hår supersnyggt!



Coola lill-tjejen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mysigt att få hänga med på er resa. :) D blev superfin med flätorna, men jag vet inte om jag kan hålla med om att apan var snygg. ;)

Kramar!

2012-03-03 @ 16:09:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

"Njöt av massage..."? Det ser ju ut som rena rama misshandeln!!! Jag ringer polisen.

Dina små frön har redan börjat gro.Är bara lite osäker på om jag ska lämna upp dem på tisdag då vi tänker kolla läget i Huddinge efter det att pappa har tagit en spruta mot TBE i Gnesta. Eller ska vi komma upp med dom när ni kommit hem? Funderar.....

Danni blev skitfin i sina flätor!!!! Kan dom inte göra såna på J. oxo ? ;-))

Apan ser lite opålitlig ut.Ser ut som han har nåt djävulstyg i tankarna.

2012-03-03 @ 16:42:40
Postat av: Darr

Det ser ut som att ni har det jättehärligt, Darr! Roligt att följa er! Kramar

2012-03-03 @ 19:25:21
Postat av: Mia

Det såg ut som du blev ordentligt utdragen. Var det skönt? D var jätte cool i sina flätor och grabbarna såg ut att uppskatta sina behandlingar ;) Den här veckan har det varit MYCKET och jag har varit riktigt avis på er. Tänk att få vara i värmen, i lugnet och bara mysa. Det är lyx. Passa på att njuta ordentligt.

Kram

2012-03-03 @ 19:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0