Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Våren på ingång!



Först av allt....
När jag såg denna blomma, för mig vårens första tänker jag på flera av mina vänner som av olika anledningar just nu har sorg och är ledsna.
Denna lilla gula blomma får symbolisera förhoppningar om att de var och en på sitt sätt skall känna livsglädje igen.


Jag har inte varit på värsta topp jag heller sedan vi kom hem men det har varit PMS-relaterat förstår jag nu :-)
...Shit vad intelligent man är....

Direkt börjar det vardagliga när man kommer hem men kroppens tempo är inte anpassat efter det nu efter semestern.
Stopp i avloppet vid tvättmaskinen...har brottats med det flera timmar nu utan att något händer.
Springer nu med hinkar för att kunna tvätta kläderna från resan klart.



(Snodde kortet av morsan...PÅ bilden: Syrran, jag och kära far!)

Ville göra vår i köket ochså och efter att ha varit med föräldrarna och Syrran på Ikea igår och införskaffat lite rekvisita till "att göra vår i köket" så lade jag igår kväll ett par gräddvita gardiner i klorin och hoppas att de nu skall bli vita!
Vi får väl se om några timmar när de torkat och strukits.



När jag ändå hängde i tvättstugan så mycket i morse så passade jag på att klippa ned pelargonerna.
Endast 3 av alla mina stora krukor från i somras tror jag har ev hopp om liv.
Ska det se ut så här när man klippt ned skiletten?

Finns hopp om liv?


Sist men inte minst tog jag fram cykeln idag.
Måste börja cykla till firman.
I och för sig inte helt fel men jag vill välja detta själv när det passar mig.De har rivit parkeringshuset där och nu återstår bara fullt krig om de få parkeringsplatserna som finns. Detta stressar mig ordentligt.
Hur fan tänker man?

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej och välkommen till vardagen :)

Att cykla till jobbet låter härligt men passa dig för allt grus på vägarna.

Kram

2012-03-15 @ 08:45:05
Postat av: Maria

Tack för allt!!



Vilken snygg cyckel..men den ser verkligen aj aj ut ;)



KRAM!

2012-03-15 @ 09:17:37
URL: http://www.marialivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0