Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag kunde ju ha strykt den...

Ja det blir ju en klänning om dagen ca :-)
Den här gillade jag tyget på jättemycket men tyvärr glömde jag att klippa in den lite i ärmhålorna på baksidan så den blev i mitt tycke lite bred baktill.
Men det är ju skitsamma...det bildas ju nya klänningar hela tiden hos mig nu :-)

Jag borde ju i varje fall ha strykt den innan jag fotade den!
Idag var jag i sybehörs affären igen.
Kan inte hämma mig.
Det första jag ska sy nu är en vit avslutningsklänning till D. Hoppas den blir fin.

Kommentarer
Postat av: Mor

Kära nån! Vilken produktion! Ja, det är kul att sy när man känner för det och jag måste se till att även jag får besöka "Tygboden" Är såååå nyfiken på den.Får väl se till att vi har mat i våra magar så får jag nog "Kära Far" att gå med och titta.

2012-05-20 @ 16:25:54
Postat av: Mor igen

Det känns som det är mycket "retro" bland tygerna Du syr av/ i eller har jag missuppfattat det hela?

2012-05-20 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0