Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka:19!

Löpning 2012:
143,44 km.

Jag har tappat stegräknare så det har inte blivit några steg räknade.
I övrigt har jag tyvärr varit alldeles för oengagerad i min hälsa och motionen, jag har alldeles för mycket annat kul pyssel för mig....den här veckan också!

Nu får det verkligen bli skärpning igen, jag får ju ont i kroppen och tjockar på mig när jag inte rör på mig! Vill inte vara lös och inte ha kontroll på mig själv!


Måndag 7/5: Långpromenad med N och V i Lida. 16.742 steg.

Tisdag 8/5: Löpning 5 km på 30 min oc 40 sek.

Onsdag 9/5: -

Torsdag 10/5: -

Fredag 11/5: -

Lördag 12/5: -

Söndag 13/5: Löpning 5,3 km på 33 min.
Nu får det vara nog, jag är för tung, måste börja ta tag i maten, det funkar inte för mig att äta okontrollerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0