Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Studentfotografering!



I torsdags kom som planerat S med sina 2 barn hem till mig.
Jag skulle få äran att fotografera hennes vackra dotter S inför studenten!

'

Klicka på korten så blir de större.



Hon är så sagolikt vacker och så lätt att fotografera!
Av 257 tagna bilder var alla utom 3 fina...för de var jag med på , på skoj i min studentmössa och jag såg ut som en gammal taxichaffis i den :-)



Hon var till och med vacker när hon var rädd för myror som klättrade på hennes ben :-)



I väntan på att solen inte skulle skina så hårt och kasta skuggor från grenar i hennes ansikte fikade vi.
På bilden ovan, mamma S med dottern studentskan S och sonen A.
Vilken fin och mysig familj!



Vi flaggade visst blågult på 17:e maj...så kan det gå men vi hade ingen Norgeflagga.



Och lite bilder i färg....

Studsmattan var i stort sätt omöjlig att fotografera på då solen bländade modellen till tårar hela tiden!
Vilken trevlig dag!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte trevligt och jag hade verkligen jätte kul! Tack för de underbara bilderna, vi får se till att ta en annan plåtnig nästa gång! / S

2012-05-18 @ 19:30:20
Postat av: Mor

Vicken läcker tjej alltså!

2012-05-18 @ 19:41:23
Postat av: Camilla

Vilka underbara bilder. Jättefin tjej och superduktig fotograf, som har förmågan att se det där konstnärliga i fotograferandet.

2012-05-19 @ 09:52:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vilka fina Bilder du har tagit!! Studentskan är också vacker!

2012-05-19 @ 12:52:13
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0