Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Inte så pjåkig måndag alls!



Efter att grabbarna åkt till skolan sov jag en timme.
Kl 10.00 hämtade jag upp N och vi åkte till Lida och mötte upp V och hennes 3 hundar för en härlig 8-km promenad i vårsolen!



Så trevligt att träffa mina fina kompisar!
Vi gick och pratade om vad som hänt sedan sist och njöt av den vackra naturen och solstrålarna.



När jag kom hem så fick jag helt enkelt lust med lite finjobb!
De bruna gamla utemöblerna som stod kvar när vi flyttade in i huset...de som jag sydde kuddar till förra våren...nu vill jag se dem vita!

2 timmar tog det att grunda bara soffan men riktigt bra blev det! Kommer bli så fint så!



Sedan sov jag middag i 3 härliga timmar innan det var dax att gå till firman för ett nattpass.

Jag känner mig lite trött och mosig. Har inte motionerat på hela förra veckan då ju andningen var jobbig.
Jag måste börja tänka på lite hälsosamt liv igen...jag måste!
Fasen, jag hinner inte allt.

Kommentarer
Postat av: Mor

FNISS! En av anledningarna varför jag målade om vår vita soffa var för att det blev alldeles för vitt för ögonen med dom vita möblerna. Med dom nymålade bruna hoppas vi på mera lugn för d:o

2012-05-08 @ 11:50:38
Postat av: mia

Sittgruppen kommer att bli kanonsnygg i vitt. Härligt med en promenad, verkar som jag får vänta länge på den lyxen.

Kram

2012-05-08 @ 17:21:40
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mor

Såg på A:s mobil om tygaffären! KUL! Måste undersökas!

2012-05-09 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0